SELAMAT DATANG DI POKER757 AGEN JUDI ONLINE TERPERCAYA SE-INDONESIA! Bayi 12 Bulan Dikejarkan Ke Hospital Setelah Tergigit Ulat Gonggok - Zona Keepo

Kamis, 05 Maret 2020

Bayi 12 Bulan Dikejarkan Ke Hospital Setelah Tergigit Ulat Gonggok

Bayi 12 Bulan Dikejarkan Ke Hospital Setelah Tergigit Ulat Gonggok 



ZonaKeepo - Bayi yang masih kecil tentu tidak pahami tetapi bila ternampak atau terjumpa suatu hal, ia akan merasai bahawa itu ialah barang permainan.

Masalah ini berlangsung pada seorang bayi yang berumur 12 bulan, Lucas yang sudah mencuplik seekor ulat gonggok serta menggigitnya.

“Dia mendadak menangis serta meraung justru bibirnya mula membengkak. Lucas selekasnya dibawa ke bilik kekhawatiran di hospital,” kata ibu saudaranya, Stephanie.

Menerusi posting itu, ia berisi naik gambar Lucas jika bibirnya membengkak. Bayi kecil itu dalam kondisi menderita serta bibirnya terlihat benar-benar menyakitkan sesudah menanggung derita jika menggigit ulat itu.


“Saya tidak paham bahawa masalah ini akan berlangsung kerana Lucas pernah sentuh dengan ulat terkait sebelumnya. Cerita ini untuk memberikan edukasi pada ibu bapa,” kata Stephanie.

Australia memiliki 2,000 spesies ulat gonggok serta kebanyakannya tidak beresiko tetapi dia akan keluarkan berbau toksik yang busuk jika terasa terancam.



“Lucas sudah dibetulkan pulang ke rumah serta dijaga oleh ibunya. Posting itu sudah mendapatkan kebenaran dibanding ibunya serta bisa menyedarkan mengenai bahayanya ulat gonggok,” tutur Stephanie.





Tidak ada komentar:

Posting Komentar